Har försökt vara så effektiv med alla gula uppdrag som möjligt, för at jag ska "hinna ikapp", men samtidigt så är det ju ganska mysigt och kul att ha något som har med själva storyn i spelet att göra. Vet att många har ganska tråkigt när de kommer upp i levels och är klara med det mesta, så just nu försöker jag fokusera på att ha roligt i spelet igen.
Något som jag alltid har varit dålig på att göra (pratade med min gamla vän Cecilia Archforest om detta också) är att göra saker som är fruktansvärt tråkiga, därför har jag massor kvar att göra när det kommer till bland annat pandoriska sprickor, så när jag ändå är ute och gör grejer så försöker jag stänga dem på samma gång som jag också levlar hästen jag rider på..
Mycket saker på en gång för att vara effektiv, haha!
 
 
 
Star Stable, sso, ssouppdrag, star stable online, starstable, starstableonline,

Kommentera

Publiceras ej