Idag gjorde jag och Cilla något som vi har pratat om ganska länge.
Vi bytte hemstall!
Jag bytte till Fort Pinta efter ett tag i Moorland, eftersom jag störde mig lite på mängden folk som var i Moorland. Tycker det är lite jobbigt att komma ut ur stallet och få en massa frågor och grejer hela tiden, så Fort Pinta kändes bra, med färjorna och grejer omkring.
Cilla har däremot varit bekväm i Moorland och behållit sitt hemstall där.
Dock har vi ju snackat om att byta ibland och idag fick det bli så.
Vi kom fram till at Gyllenbladets stall var det som kändes mysigast men ändå inte för off, även om det är ganska off. Det skulle liksom passa i vår lilla rutt.
Känner mig redan hemma bland höstfärgerna.
 
GÅD, gyllenbladet, höst, sso, starstable, starstableonline,

1 kommentarer

Eleanor Southwater

22 Sep 2014 22:52

Åhåå mitt gamla stall så trevligt <3

Kommentera

Publiceras ej