Jag upptäckte idag att jag hade nya gula prickar på min karta, vilket är ganska ovanligt nu när man har kommit upp till level 15.
Så jag och Cilla undersökte detta och det visade sig att Jasper ville ha min hjälp med att kolla upp lite stenar som hade rasat ner.
Jag behövde hjälp av häxan Pi också, och mörkret låg ju på så jag kunde knappt se någonting.
En liten regndans och regn senare så hade jag fått bort lite stenar och skulle in och undersöka, men det var såpass mörkt att jag inte såg ett SMACK så som tur var så kunde Cilla visa mig på ett ungefär hur jag skulle gå så jag kunde hitta fram.
Så jag rekomenderar inte att göra uppdrag på kvällen, då man inte ser någonting.. Tyvärr..
Men det var annars ett ganska spännande och lite halvläskigt uppdrag.
 
 
 
sso, starstable, starstableonline, uppdrag,

Kommentera

Publiceras ej