Nu var det sådär sjukt länge sedan jag skev igen.. Fråga mig inte varför, jag vet inte varför jag har varit inne och kikat så mycket - kanske har det med att göra med det faktum att jag inte är jätteaktiv på SSO just nu, eftersom min dator är lite ledsen.. Fortfarande ja.
Men min pojkvän är gullig och låter mig låna hans ibland!
 
Jag har dock lyckats vara med om öppningen av Dinodalen!
Jag gick in med Cissi, och hon spelade in en liten film om det, så vill ni se det så får ni kika på hennes instagram (CeciliaArchforest) där hon även har en hel del sköna bilder.
Kan säga att dinodalen växer mer och mer för mig ju mer jag är inne där. I början tyckte jag inte riktigt att det var så storslaget som man kanske hade förväntat sig, lite väl dimmigt och snöigt (jag gillar ju inte så himla mycket snö, haha!) och jobbigt att hitta saker och liknande.
Men ju mer jag är där inne och gör uppdrag - desto roligare och finare blir det tycker jag. Det var lite segt att vara så mycket själv, eftersom man inte såg folk förrän man hade kommit in i lite och gjort några uppdrag.
 
 
 
Annars då?
Jag har köpt två nya hästar. Eagle Eye, som är min första Tobiano och min cowboyhäst. Har länge velat använda de få cowboyliknande kläderna som finns i sso, och äntligen fick jag göra det, haha. Är ganska noga med vad jag har på mig på alla hästar, av någon anledning..
Den andra hästen blev ganska självklart, en Nordsvensk som jag inte kunde låta bli att döpa till Cinnamon Cloud. Jag behövde en som kunde klara av kylan ganska bra och dessutom är dom ju för söta, eller hur? Tycker verkligen om den klassiska bruna nordisen.
Så nu har jag två nya att träna och ha kul med. Snart dags att skicka iväg hästar till hästön? Skulle tro det, heh..
 
Jag och Cissi smider även lite planer, vi har lite ideér om vad vi skulle vilja göra tillsammans och snart så tror jag att vi kommer slå slag i saken och faktiskt göra det verklighet.
Jag lovar att ni kommer att märka vad det är vi pysslar med, jag tror dessutom jag kommer köra en form av nedräkning här eller på min instagram, lite för skojs skull. Hoppas ni är förväntansfulla över detta, för jag är riktigt taggad!
 

Kommentera

Publiceras ej