Jag måste säga att det var ett ganska bra tag sedan som jag satte min fot, både här men också på SSO.
Men igår var jag hemma och sjuk och passade då på att sätta mig ner och ladda ned SSO. Man saknar inte något förreän man tappat det och hittat tillbaka - kan jag säga.
Snacka om uppdateringar som skett också! Blev helt överväldigad när jag såg alla nya hästar, animationer, uppdaterade karaktärer and so on. Men reagerade också på hur tomt det var på servern jag hänger på - Air Star.
Förstår ju att folk njuter av det fina vädret, men minns förut att kvällarna var riktigt fina med mycket folk och härlga tillställingar. Kanske är det jag som inte är med i någon klubb som märker av det extra mycket, men känner ändå lite för det.
SSO är ju ett väldigt stort och välgjort spel egentligen.
Men men, får se om jag kommer tillbaka permanent eller om det är tillfälligt. HAr ju en del annat i livet som dykt upp...
 
Spelar du fortfarande SSO? Kommentera gärna!
 
 
Vi kör en gammal bild!

Kommentera

Publiceras ej