Okej, så idag hade jag tänkt vara med på mitt första event med VGF. Tyvärr så kom vår second mom och hämtade oss PRECIS när det skulle börja, så jag belv lite ledsen i ögat..
Dock fick jag gladeligen kort på hur fint vi stod när vi möttes upp i FG tillsammans. Jag och Cilla hade till och med lyckats matcha den nya, röda outfiten ganska precis, haha. Kan ju inte bli mer än stolt.
Eventet var tänkt att vara en picknick, vad jag fattar det som.
Hade verkligen vara skoj att umgås med alla i nya klubben, bara för skojs skull. Får se om jag hinner vara med imorgon istället.
Annars så har jag kommit till del två på Druid träningen nu. Det är konstigt hur vissa saker är superlätta (typ frågestunden och märkena..) och vissa är väldigt svårare (typ cirkus hoppningen..) men jag hoppas på att kunna bli bättre på de svåra sakerna snart.
För övrigt är jag SNART respekterad med Goldspurs. Ser fram emot elittävlingen där.
 
 
event, marshmallow cloud, sso, starstable,

Kommentera

Publiceras ej