Det var ett tag sedan och mycket har hänt. 
Tror det blir bäst med en lista, så håll i hatten - för här kommer den!

• VGF flyttade (efter många om och men) till Fluffy Unicorn, Server 3.
• Både jag, Cissi och Alven hängde på men kände ganska snart att vår tid i VGF var över.
• Cissi kom med ett förslag vilket gjorde att vi gick ur VGF och flyttade till Air Sar, Server 1. Detta var det svåraste beslutet jag har tagit på länge, men jag har fortfarande sporadisk kontakt med Piff & Puff.
• Cissi skapade en ny klubb på Air Star, vid namn Azul Hunters. Jag och Alven gick genast med.
• Sedan skapandet (för knappt 1 månad sen) så har vi nästan 30 underbara medlemmar i klubben och mycket skoj har vi tillsammans! 

Event från 13/7. Jägarparad och Ridhus häng! 

Ja, en hel del har hänt och jag måste säga att just känns det väldigt bra, med klubb och allt!
Cissi's vision med klubben har verkligen kommit till liv och det känns som att alla som vi har lyckats värva tycker om klubben och att vi gör ett bra jobb!
Just nu går SSO ut på att hålla klubben och alla dess medlemmar glada och aktiv.
För min egen del så har jag lyckats komma till slutet av alla huvuduppdrag, köpt en ny quarter och snart levlat upp alla mina hästar till 15 utan att sätta någon på hästön!
Bloggen är nästan döende, men vill ni följa mig och Azul Hunters resa så får ni gärna följa min (monshylee) och Azul Hunters officiella (azulhunters) instagram!
AH har även en hemsida med blogg; www.azulhunters.weebly.com som man kan följa!

// Monti <3
Azul Hunters, sso, ssoklubb, typicalmonti,

Kommentera

Publiceras ej